2024. gada 19. apr.
A- A A+
Viegli lasīt

Aizvadīts Zīmolvedības un mārketinga vebinārs

7.oktobrī, projekta “Place Branding for Rural Development” ietvaros norisinājās izglītojošs vebinārs Smiltenes novada uzņēmējiem, nevalstisko organizāciju pārstāvjiem, pašvaldības iestāžu darbiniekiem un citiem interesentiem.

Nozares profesionāļu vadībā bija iespēja uzzināt par aktualitātēm zīmolvedības un mārketinga jomās, kā arī iegūt daudz un dažādas praktiski pielietojamas idejas, kā uzlabot savas personīgās prasmes, lai radītu brīnišķīgu tēlu organizācijai vai produktam un, kas ir tie faktori, kādēļ veiksmīgiem zīmoliem izdodas sasniegt izvirzītos mērķus.

Dienas otrajā daļā tēmas pievērsās Smiltenes novada zīmolam, kā tas radies un kas ir tie instrumenti ar kuru palīdzību mēs visi varam radīt novadu par spēcīgu konkurentu citām pašvaldībām. Eksperti uzsvēra, ka Smiltenes novada iedzīvotāji, uzņēmēji un, protams, arī pašvaldība kā zīmola turētājs, ir gatavi radīt savu unikālo identitāti, tikai nedrīkstam kavēties, jābūt drosmīgiem un mērķtiecīgiem.

Par to kā mēs visi kopā varam ieviest jauno Smiltenes novada zīmolu, stāstīja aģentūras “Triple Bounce” pārstāvji, kas aicina novada iedzīvotājus uzdot jautājumus par izstrādāto Smiltenes novada zīmolu, līdz 31.oktobrim, rakstot uz e-pastu: [email protected]

Liels paldies visiem vebināra dalībniekiem! Ja mēs visi kopā strādāsim pie sava novada unikālās identitātes un apziņas veidošanas, ar laiku zīmols aizvien vairāk sāks strādāt mūsu novada iedzīvotāju, uzņēmēju un organizāciju interesēs.

 

Pasākumu organizē biedrība Abulas lauku partnerība starptautiskais projekta “Place Branding for Rural Development” Nr. 18-00-A019.333-000016 ietvaros (ELFLA fonds pasākums 19.3.)