Mēnešalga:
960 eiro
Cits
Darba vieta: Smiltenes novada pašvaldība
Atrašanās vieta:
Smiltene

Pretendentiem jāpiesakās līdz

Smiltenes novada pašvaldība (reģ. Nr. 90009067337) aicina darbā sekretāru/-i.

 Amata galvenie pienākumi:

  • dokumentu un domes sēžu materiālu sagatavošana un reģistrēšana DVS „Namejs”;
  • kancelejas un saimniecības preču pasūtīšana EIS;
  • iedzīvotāju pieņemšanas organizēšana pie pašvaldības vadības;
  • lietišķo tikšanos organizēšana, delegāciju uzņemšana.

 Prasības:

  • vismaz 1.līmeņa augstākā izglītība;
  • darba pieredze līdzīgā amatā;
  • latviešu valodas prasmes augstākajā pakāpē, vēlamas angļu valodas zināšanas;
  • pārzināt dokumentu izstrādāšanas un noformēšanas noteikumus;
  • labas digitālās prasmes;
  • atbildība, precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības prasmes, un spēja strādāt komandā;
  • zināšanas un izpratne par lietišķo etiķeti.

Piedāvājam:

  • dinamisku, radošu, atbildīgu darbu;
  • pilnu darba laiku uz noteiktu laiku līdz 2026. gada janvārim;
  • stabilu atalgojumu 960 eiro pirms nodokļu nomaksas;
  • labus darba apstākļus darba vietā Smiltenē, Dārza ielā 3;
  • sociālās garantijas un citus labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam;
  • izglītības iespējas profesionālai pilnveidei.

Pieteikuma dokumentus: dzīves gājuma un profesionālās pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae), izglītību, kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt uz e-pasta adresi: personals@smiltenesnovads.lv līdz 2024. gada 15. decembrim. Tālrunis informācijai +371 64707584.

Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu (Eiropas Parlamenta un Padomes regula (ES) 2016/679) Smiltenes novada pašvaldība informē, ka:

·        Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu tikai personāla atlases norisi;

·        Iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Smiltenes novada pašvaldība (reģ. Nr. 90009067337), juridiskā adrese – Dārza iela 3, Smiltene, Smiltenes novads, LV-4729.

Pretendentiem jāpiesakās līdz