Iedzīvotāju un uzņēmēju saziņai ar iestādēm un iestāžu saziņai ar iedzīvotājiem un uzņēmējiem, īpaši gadījumos, kas skar personu datus, komercnoslēpumu saturošu informāciju un citu aizsargājamu informāciju, aicinām izmantot Oficiālo elektronisko adresi (e-adresi).

Drošai, efektīvai un kvalitatīvai saziņai un elektronisko dokumentu apritei ar pašvaldību, aicinām izmantot e-adresi.

Kā izveidot e-adresi?

  • Noskaidrojiet, kas ir e-adrese!
  • E-adresi var izveidot pakalpojumu portālā www.latvija.gov.lv. E-adreses izveidošana un lietošana ir bez maksas.
  • Lai izveidotu un izmantotu e-adresi, būs nepieciešams apliecināt identitāti ar kādu no eParaksta rīkiem – eID karti, eParaksts karti vai eParaksts mobile.
  • Kad e-adrese  izveidota, izmantojiet to drošai saziņai ar pašvaldību, ja nepieciešams, lejuplādējiet nepieciešamo iesnieguma veidlapu, aizpildiet, saglabājiet savā datorā, parakstiet un, pievienojot to pielikumā, nosūtiet sagatavoto dokumentu no savas e-adreses uz Smiltenes novada pašvaldības e-adresi. 
  • Svarīgi atcerēties, ka arī e-adresē pievienotie dokumenti ir jāparaksta ar elektronisko parakstu, tādejādi piešķirot dokumentam juridisko spēku. 

Videopamācība un informatīvie materiāli