- Programma, prioritāte, aktivitāte: ELFLA starptautiskais projekts “Place Branding for Rural Development” (Nr. 18-00-A019.333-000016).
- Projekta iesniedzējs, aktivitātes partneri: Biedrība “Abulas lauku partnerība”, sadarbības partneri Latvijā ir biedrība “Lauku partnerība Ziemeļgaja”, Smiltenes novada dome, Beverīnas novadu pašvaldība, Somijas LAG Ravakka un Zviedrijas Dalavarnas Utvecklings Omrade.
- Projekta mērķis: Projekta mērķis ir sekmēt teritorijas daudzveidīgu attīstību, sadarbojoties ar citu līdzīgu teritoriju partneriem, pārņemot vērtīgu pieredzi, gūstot jaunas zināšanas, izstrādājot teritorijas zīmola stratēģiju un radot jaunu pieeju vietas zīmola izmantošanas iespējām, kā arī apmācot mērķa grupas efektīgi lietot zīmolu dažādām mārketinga aktivitātēm.
- Projekta ilgums: Līdz 2020.gada 20.martam.
- Projekta finansējums: Smiltenes novada zīmolvedības un mārketinga komunikācijas stratēģijas izstrādes izmaksas ir 37 000 EUR bez PVN, kas tiek segti no ELFLA projekta līdzekļiem. Smiltenes novada domes līdzfinansējums biedrībai “Abulas lauku partnerība” projekta īstenošanai ir 2155,80 EUR .
- Projekta aktivitātes:
- Projekta ietvaros tiek izstrādāta Smiltenes novada zīmolvedības, mārketinga komunikācijas un vizuālās identitātes stratēģija.
- Stratēģijas mērķi: uzlabot novadu tēlu atbilstoši mūsdienu tendencēm, nostiprināt novadu atpazīstamību Latvijas un starptautiskā kontekstā, popularizēt novadu teritoriju un pakalpojumus kā produktu, veicināt viesu un iedzīvotāju pieaugumu novados, piesaistīt investīcijas un veicinātu uzņēmējdarbību, palielināt iedzīvotāju lepnumu par savu novadu.
- Smiltenes novada zīmolvedības, mārketinga komunikācijas un vizuālās identitātes stratēģija paredz:
- Veikt esošās situācijas izpēti un analīzi, tai skaitā veikt: Analīzi par Smiltenes novada esošā tēla uztveri; Identitātes analīzi – strukturālie faktori, mainīgie ilgtermiņa faktori, simboliskie faktori, iedzīvotāju redzējums par Smiltenes novadu;
- Tirgus situācijas jeb apstākļu analīzi (STEEP vai PEST);
- Novada konkurētspējas novērtējumu, salīdzinot ar citiem Latvijas novadiem; SVID analīzi.
- Izstrādāt zīmolvedības stratēģijas un vizuālās identitātes pamata konceptu, tai skaitā:
- Balstoties uz veikto situācijas analīzi, respektējot esošos grafiskos simbolus zīmola konceptu;
- Vizuālās identitātes vadlīnijas jeb zīmolgrāmatu;
- Informatīvā izdevuma dizaina sagatavi;
- Sociālo tīklu kontu profilu noformējumu.
- Izstrādāt zīmola mārketinga komunikācijas stratēģiju, tai skaitā:
- Definēt mērķus un uzdevumus, kas tiks sasniegti ar šo stratēģiju;
- Rīcības virzienus uz galvenajām mērķauditorijām;
- Komunikācijas vēstījumus;
- Mediju stratēģijas konceptu;
- Sociālo mediju stratēģijas konceptu;
- Sabiedrisko attiecību stratēģijas konceptu, saskaņā ar definētajām auditorijām.
- Ņemot vērā biedrības “Abulas lauku partnerība” veiktā iepirkuma rezultātus, stratēģijas izstrādā SIA “Triple Bounce”.
- Projekta teritorija: Smiltenes novads
- Publicitāte:
- Pievienotie dokumenti:
- 1.Posms
- 2.Posms
- 3.Posms
Statuss:
Noslēdzies
Publicēts: 12.12.2018.