Komisijas galvenie uzdevumi

  • Izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un materiālus savlaicīgi, vispusīgi un objektīvi noskaidrot katras administratīvās pārkāpuma lietas apstākļus, pieņemt lēmumu un to paziņot normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.
  • Savas kompetences ietvaros kontrolēt un nodrošināt administratīvo pārkāpumu lietās pieņemto lēmumu pareizu un savlaicīgu izpildi.
  • Organizēt administratīvo pārkāpumu lietu uzskaiti.
  • Pēc Smiltenes novada pašvaldības atbildīgo amatpersonu pieprasījuma sniegt pārskatu par Administratīvās komisijas darbu.
  • Sagatavot nepieciešamos materiālus tiesvedības lietās.
  • Savas kompetences ietvaros sadarboties ar valsts un pašvaldības institūcijām drošības un kārtības uzturēšanas jautājumos.
  • Izskatīt Administratīvajai komisijai adresētos fizisko un juridisko personu iesniegumus un normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā sniegt uz tiem atbildi.

    Komisijas sastāvs 

    • Komisijas priekšsēdētāja: 
      • Sabīne Zvejniece, personāla speciāliste.
    • Komisijas locekļi: 
      • Gaidis Bogdanovs, Blomes un Smiltenes pagastu apvienības pārvaldes vadītājs;
      • Daiga Bojāre, projektu vadītāja;
      • Daina Krūmiņa, grāmatvede par naudas līdzekļiem;
      • Solvita Bauere, Bāriņtiesas priekšsēdētāja;
      • Sanda Kļaviņa, iepirkumu speciāliste. 

     

    Komisiju sēdes

    Sēdes darba kārtība un protokoli.
    Skatīt vairāk