Pašvaldība Sabiedrības līdzdalība
foto

Lai stiprinātu sadarbību, iedvesmotu ar labās prakses piemēriem un tīklotos, Smiltenes novada pašvaldība 25. aprīlī rīko pirmo Smiltenes novada Iedzīvotāju padomju forumu “Mums sanāk?!”. Pasākums no pulksten 10.00 līdz 14.00 notiks Grundzāles Kultūras namā.

Smiltenes novadā pērn izveidotas 11 iedzīvotāju padomes, no kurām aktīvi turpina darboties desmit – Apes pilsētas un pagasta, Bilskas pagasta, Blomes pagasta,

Brantu pagasta, Gaujienas pagasta, Grundzāles pagasta, Launkalnes pagasta, Smiltenes pilsētas, Trapenes pagasta un Variņu pagasta iedzīvotāju padome. Pašvaldība augstu novērtē iedzīvotāju padomju ieguldījumu vietējās kopienas attīstībā un sadarbības stiprināšanā, jo tieši aktīvākie un ieinteresētākie iedzīvotāji kalpo kā būtisks tilts starp pašvaldību un novadniekiem.

Smiltenes novadā Iedzīvotāju padomju pirmo forumu “Mums sanāk?!” atklās Smiltenes novada pašvaldības domes priekšsēdētāja Astrīda Harju. Iepazīsimies un sveiksim jaunizveidotās (šobrīd vēl notiek balsošana par izvirzītajiem kandidātiem) Palsmanes pagasta un Virešu pagasta iedzīvotāju padomes.

Īpaši nozīmīgs ir esošo iedzīvotāju padomju ieguldījums sabiedrības interešu pārstāvībā un vietējās saimnieciskās dzīves atbalstā. Ar savu aktīvo līdzdalību un iniciatīvām iedzīvotāju padomes nepilna gada laikā sniegušas vērtīgus priekšlikumus par teritorijas uzturēšanu, drošības uzlabošanu un kultūras mantojuma saglabāšanu. Uz paveikto kopīgi atskatīsies Smiltenes novada pašvaldības izpilddirektora vietniece Evija Zurģe.

Forumā “Mums sanāk?!” pieredzē dalīsies Viļānu pilsētas iedzīvotāju konsultatīvās padomes priekšsēdētāja Vija Piziča un Dekšāres pagasta iedzīvotāju konsultatīvās padomes priekšsēdētājs Sandis Mesters. Noslēgumā paredzēts darbs grupās, tīklošanās un ideju ģenerēšana. Forumu moderēs biedrības “ideA” vadītāja Kristīne Kode.

Lai apmeklētu Smiltenes novadā pirmo Iedzīvotāju padomju forumu “Mums sanāk?!”, interesentiem jāreģistrējas tiešsaistē līdz 18. aprīlim, aizpildot pieteikuma anketu. Ieeja – bez maksas.


Sagatavoja: Santa Sinka, Komunikācijas nodaļas vadītāja