Pakalpojumi
PASTS

Valsts akciju sabiedrība (VAS) "Latvijas Pasts", mērķtiecīgi turpinot attīstīt lielāko pakomātu tīklu visā valstī, ir atklājis otro pakomātu ar atsevišķu nodalījumu vēstuļu nosūtīšanai Smiltenē, Daugavas ielā 1b. 

Jaunatklātais pakomāts paplašina sūtījumu piegādes un saņemšanas iespējas. Tādējādi "Latvijas Pasta" klientiem uzlabota pakalpojumu pieejamība, jo Smiltenes iedzīvotāji var adresēt un saņemt sūtījumus 24 stundas diennaktī, kā arī nosūtīt vēstuļu korespondenci, izmantojot jau divus pakomātus. 

Uzņēmumā prognozē, ka Smiltenē vispieprasītākie būs maza un vidēja izmēra pakomātu nodalījumi, par ko liecina sūtījumu tendences daudzviet Latvijā. 

"Latvijas Pasts" šogad jau uzstādījis ap 170 jaunus zilās krāsas pakomātus visā valstī.

Iedzīvotājiem Smiltenē šobrīd ir pieejami divi pakomāti, kas izvietoti Daugavas ielā 1b un Dārza ielā 1. Vēl divi pakomāti atrodami Smiltenes novadā, kas pieejami Gaujienā, “Gaujās”, un Raunā, Cēsu ielā 2. 
 
Pakomātu tīkla attīstība Latvijā, tāpat kā vēstuļu sūtījumu apstrādes, šķirošanas un sūtījumu piegādes automatizācija – ir digitalizācijas projekts, lai VAS "Latvijas Pasts" paātrinātu digitālo transformāciju. To nacionālais pasta operators realizē sadarbībā ar “Attīstības finanšu institūciju “Altum”” Eiropas Savienības Atjaunošanas un noturības mehānisma (ANM) ietvaros #NextGenerationEU. 

Projekta norise paredzēta līdz 2025. gada beigām, un, sasniedzot projektā izvirzītos mērķus, "Latvijas Pasta" aizdevumam tiks piemērota kapitāla atlaide, dzēšot aizdevuma pamatsummu 1 milj. EUR apmērā.
 
Kā vēstīts, "Latvijas Pasta" plāns paredz šī gada laikā novietot vairāk nekā 200 jaunu pakomātu, lai izvērstu klātbūtni gan blīvi apdzīvotās vietās, gan nomaļākās teritorijās. Tas nozīmē, ka uzņēmums līdz 2025. gadam izveidos vienu no lielākajiem pakomātu tīkliem valstī. 

Paralēli nacionālais pasta operators attīsta e-komercijas sūtījumu un loģistikas biznesa segmentu, uzlabo universālā pasta pakalpojumu pieejamību, sūtījumu piegādes procesus un klientu apkalpošanu. Tāpat "Latvijas Pasts" veicina jaunus sūtījumu plūsmas virzienus, kā arī sadarbojas ar starptautiskiem e-komercijas pakalpojumu sniedzējiem, lai pozicionētu Rīgu kā loģistikas centru. 


"Latvijas Pasts" ir valsts kapitāla sabiedrība, un tās darbības virzieni ietver pasta, loģistikas un finanšu pakalpojumus. Uzņēmums specializējas iekšzemes un starptautiskās piegādēs, sākot ar e-komercijas un paku sūtījumiem līdz presei, vēstuļu korespondencei un personalizētiem loģistikas risinājumiem. Latvijas Pasts, izmantojot uzticamus gaisa, ūdens un sauszemes tranzīta savienojumus, sniedz pakalpojumus gan privātpersonām, gan biznesa klientiem. Nacionālā pasta operatora komandu veido ap 2200 darbinieku. 

"Latvijas Pasts" rūpējas par klientu pieredz vairāk nekā 155 pasta nodaļās. Uzņēmums pastāvīgi ievieš inovācijas un mūsdienīgas tehnoloģijas, attīstot valstī lielāko pakomātu pārklājumu 500 vietās. Latvijas Pasta vīzija – kļūt par pirmo izvēli ikkatra Latvijas iedzīvotāja sūtījumiem.
  


Sagatavoja: Matīss Rutks, "Latvijas pasts" komunikācijas speciālists