2021. gada 3. dec.
A- A A+
Viegli lasīt
Flower

Ārkārtējā situācija Latvijā un novadā

 Ar Ministru kabineta 2021. gada 9. oktobra rīkojumu Nr. 720, No 11.oktbra līdz 11.janvārim Covid-19 vīrusa izplatības dēļ Valstī ir izsludināta ārkārtēja situācija.

Vairāk nekā trīs nedēļas ( no 21.oktobra līdz 14.novembrim ) Latvijā spēkā bija mājsēde jeb stingri pārvietošanās ierobežojumi. 

No 15. novembra drošības pasākumi valstī tiek mazināti, paplašinot “zaļajā režīmā” pieejamās pakalpojumu, pasākumu un tirdzniecības iespējas.

PRASĪBAS, KAS JĀIEVĒRO NO 15.NOVEMBRA LĪDZ ĀRKĀRTĒJĀS SITUĀCIJAS BEIGĀM, APSKATĀMAS ŠEIT. 

Visi Latvijas iedzīvotāji ir aicināti pēc iespējas palikt mājās un ievērojami samazināt fizisku kontaktēšanos ārpus savas mājsaimniecības, kā arī nekavējoties uzsākt vakcināciju pret Covid-19, ja tas vēl nav pagūts līdz šim. 

Smiltenes novada pašvaldība, tās pakļautībā esošās iestādes un kapitālsabiedrības, turpina strādāt, epidemioloģiski drošā veidā organizējot savu darbību un nodrošinot darba nepārtrauktību, un ievēro Ministru kabineta 2021. gada 28. septembra noteikumus Nr. 662 “Epidemioloģiskās drošības pasākumi Covid-19 infekcijas izplatības ierobežošanai” un Ministru kabineta rīkojums Nr. 748,  kas ir spēkā ārkārtējās situācijas laikā. 

Mūsu katra pienākums un atbildība ir ievērot visus valstī noteiktos epidemioloģiskos drošības pasākumus.  Esam atbildīgi pret sevi, pret saviem līdzcilvēkiem – bērniem, vecākiem un vecvecākiem, lai mēs visi kopā varētu mazināt vīrusa izplatības intensitāti.

 

Rūpējoties par nodarbināto un klientu veselību un drošību, Smiltenes novada Valsts un pašvaldības vienotie klientu apkalpošanas centri, sākot ar 2021.gada 21.oktobri pakalpojumus klātienē sniegs tikai personām ar sadarbspējīgu Covid-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikātu. Iedzīvotāji aicināti izmantot iespēju  pakalpojumus saņemt attālināti.


Sazināties ar Smiltenes novada Valsts un pašvaldības vienoto klientu apkalpošanas centru un iegūt informāciju par pakalpojumu saņemšanu iespējams:

    • Klientu apkalpošanas centrs Smiltenē (e-pasts: [email protected] vai tālruņa numuri 64707588 vai 20022348);
    • Klientu apkalpošanas centrs Apē (e-pasts: [email protected] vai tālruņa numuri 64307220 vai 26180350);
    • Klientu apkalpošanas centrs Raunā (e-pasts: [email protected] vai tālruņa numuri 64107343 vai 29468871).

Pie Smiltenes novada pašvaldības administrācijas ēkām un pie novada pagastu pārvaldēm ir izvietotas slēgtas pastkastes, kurās ir iespēja ievietot iesniegumus vai kāda cita veida dokumentus nodošanai pašvaldības un valsts iestādēm. Ikviens iedzīvotājs ir aicināts sazināties ar pašvaldības darbiniekiem elektroniski, izmantojot e-pastus vai tālruņu numurus, kas pieejami mājaslapas sadaļā “Kontakti”. 

  • Jautājumus par valsts pakalpojumiem aicinām sūtīt uz e-pastu:  [email protected] vai uz tālruņiem 66954850, 64707588. 

Nonākot dažādās ar Covid-19 izplatību saistītās krīzes situācijās, lai atrastu vislabāko risinājumu, aicinām zvanīt uz tālruni 26362282 vai rakstīt uz e-pastu: [email protected]

Ārkārtas situācijās, aicinām zvanīt Smiltenes novada pašvaldības policijai uz tālruni 28659933 vai 110.

Valsts atbalsts iedzīvotājiem:
Jaunākās aktualitātes par Covid-19:
EPIDEMIOLOĢISKĀ SITUĀCIJA NOVADĀ

Kalendārs











Slider